De diensten van OptiMeeks zijn:
1. Implementatie
Optimale implementatie van inkoopprocessen- en software door 10 jaar inkoopervaring en strak projectmanagement. Wij weten wat erbij komt kijken om een implementatie goed te begeleiden. Afspraak is afspraak!
2. Verandermanagement
Continu betrekken van stakeholders en samen de noodzaak zien tot verandering. ECHT samen de beweging maken. Daartoe behoort ook het optimaal begeleiden van uw organisatie, gebruikers en interne klanten.
3. Quick Scan
Weten waar u staat in de professionalisering van Inkoop. Onze Quick Scan op het gebied van Inkoopautomatisering geven u inzicht waar u staat en wat uw verbeterpotentieel is.
4. Training en support
Training en support van inkoopmedewerkers, interne klanten en leveranciers via moderne, korte, interactieve sessies.
5. Borging
Verankeren in het (inkoop)beleid en organisatie van gedane implementaties. Daarbij heeft OptiMeeks ruime ervaring in het inrichten en opstarten van continu verbeteren, op basis van heldere data en KPI’s.